loading...
عاشقت شده است
آوا بازدید : 8 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

اینکه چندروزه دارم شعرمحتشم رو مینویسم واسه خودم دلیل دارم.بهنظرمن این شعرخیلی قشنگ واقعه رو بیان میکنه خیلی هم سنگینه .من هر وقت بارچه نوشته های محرمی شعرمحتشم ررو میدیدم دوست داشتم بدونم کل شعرچیه؟

حالا خودم بیداش کردم تو ی کتاب شعرقدیمی که همیشه جلو چشمم بود.دوست داشتم شعر رو تو وبم قرار بدم تا این ارزوی قدیمیم براورده بشه شاید ارزوی کسی هم باشه واینجوری ارزوی اونم براورده شه.بس منتظر ادامه شعرهم باشین.هر روز یک بند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ من چه طوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1,167