loading...
عاشقت شده است
آوا بازدید : 9 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (1)

ای زندگی بردار دست از امتحانم

چیزی نه میدانم نه می خواهم بدانم

 

دلسنگ یا دلتنگ چون کوهی زمینگیر

از آسمان دلخوش به یک رنگین کمانم

 

کوتاهی عمر گل از بالانشینی ست

اکنون که می بینند خارم  در امانم

 

دلبسته ی افلاکم وپابسته ی خاک

فواره ای بین زمین و آسمانم

 

آن روز اگر خود بال خود را می شکستم

اکنون نمی گفتم بمانم یا نمانم

 

قفل قفس باز و قناری ها هراسان

دل کندن آسان نیست آیامی توانم؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درآمد عالی در تاریخ 1392/11/01 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز.
اگه میخوای از هر بازدید کننده وبت 90 ریال پول دربیاری و 2000 ريال جايزه بگيري
از این لینک ثبت نام کن
http://1000pop.com/ref:978
مثل کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم.
نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت میشی . اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
و بعد از ورود کد را دریافت و در قسمت قالب سايت خودت بذار
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ من چه طوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 1,120