loading...
عاشقت شده است
آوا بازدید : 5 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (1)

سهم من از زندگی همان آسمانی ست که ستاره هایش را دانه دانه به نخ کشیده ام تا شمارش کنم روزهای رفتنت را.

چقدرسیاهی شبش را عاشقم که باسخاوت تنهاییهایم را در آغوشش بنهان می کند.

یادت هست زیر نورماه به آسمانی بودن عشقت قسم خوردی و سوگند یادکردی ستاره ای شوی برای تابیدن به شبهایم؟

تو رسالتت را به بایان بردی.

من هم برایت انقلاب عشق به با کردم و همچنان درشعور شب یاد تو را برسه می زنم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رها در تاریخ 1392/10/01 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

ایـن روزهـا هــمـه بـهــم مــیـگـن:
چـقــدر شـکـسـتــه شـدی ؟؟
دیـگــه خـبـر نـدارن مـن سـالـهاست شـکـستـم و کـسـی نـمیدونـه . .
هــه بـیــخـیــال


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ من چه طوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1,118