loading...
عاشقت شده است
آوا بازدید : 10 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (4)

باهربهانه وهوسی عاشقت شده است

فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است

از ماه بودن تو چیزی کم نمی کند

گیرم که برکه ای نفسی عاشقت شده است

این سیب سرخ غلتزنان در مسیر رود

یک شهر تابه من برسی عاشقت شده است

برمیکشی و وای به حال برنده ای

کز بشت میله ی قفسی عاشقت شده است

آیینه ای و هرگز برای تو

فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رها در تاریخ 1392/10/16 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

سلام مطلب گذاشتم مشتی بیا بخون عزیزم

این نظر توسط حامد در تاریخ 1392/10/11 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

سلام. وب بسیار زیبایی دارید.
به چه عکس هایی علاقه دارید؟ اگر به عکس و والپیپر علاقه دارید حتماً به من سری بزنید.از خصوصیات سایت من والپیپرهای باکیفیت اما با حجم بسیار کم هست. منتظر قدم های گرم شما و نظرات خوبتان هستم.
پاسخ : سلام.ممنونم
فعلا ترجیحا وبلاگ من بدون تصویر خواهدبود
امااگر نظرم عوض شد حتما ازسایتتون استفاده میکنم.
ضمنا آدرس فراموشتون شد.

این نظر توسط رها در تاریخ 1392/10/01 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

آمدنش را حیران بنگرم یا رفتنش را مات بمانم
باد آورده را باد میبرد قبول
اما
دلم را که باد نیاورده بود

این نظر توسط lovir در تاریخ 1392/09/03 و 11:24 دقیقه ارسال شده است


با سلام
در صورت تمایل به تبادل لینک ما را به اسم "سایت عاشقانه لاویر "
با آدرس http://www.lovir.ir/
لینک کنید و اطلاع دهید با چه اسمی لینکتون کنم.
مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ من چه طوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,163